Fatima Ibrahim: “Jag drivs av att överträffa förväntningarna och skapa nya möjligheter”

Vi är glada över att presentera vårt senaste tillskott Fatima välkommen till Corepart. En nyexaminerad ekonom med passion för att omvandla teori till praktik. Med en imponerande akademisk bakgrund inom nationalekonomi och företagsekonomi och en gedigen erfarenhet av administration och kundrelationer från sitt tidigare arbete som ekonomiadministratör, blir Fatima en stark spindel i nätet inom vårt försäljningsteam.

Vi är oerhört glada över att hälsa Fatima välkommen till Corepart-familjen. Fatima kommer att fylla en nyckelroll som en värdefull länk mellan vår försäljningsavdelning, leverans och kundservice. Med sin kompetens och erfarenhet kommer Fatima att bidra till att skapa en sömnlös samverkan mellan olika delar av vårt företag, vilket i sin tur kommer att generera enastående värde för våra kunder säger Michael Ekelund, CCO på Corepart.  ​​​​​​​  
Vi ställde frågor till Fatima för att lära känna henne bättre:

Berätta lite om dig själv?
Jag är en nyligen utexaminerad ekonom med en brinnande vilja att applicera mina teoretiska kunskaper i praktiken. Min akademiska bakgrund omfattar en kandidatexamen inom nationalekonomi och företagsekonomi. På fritiden värdesätter jag tid för vänner och min stora familj och har ett stort intresse för att upptäcka nya länder och kulturer. Dessutom brinner jag för att bidra till samhället genom mitt engagemang inom föreningslivet, där jag har arbetat med att inspirera och stödja barn och ungdomar under flera år.

Berätta om dina tidigare erfarenheter?

Jag har tidigare arbetat som ekonomiadministratör på ett vårdbolag. Under min tid på vårdbolaget hanterade jag en bred variation av arbetsuppgifter såsom administration, fakturering, kundrelationer och orderhantering. Jag lärde mig att hantera komplexa ekonomiska transaktioner och att vara noggrann för att säkerställa att allt blev korrekt gjort. Rollens största utmaning var att kunna vara strukturerad trots stressade situationer. Jag hoppas kunna dra mycket nytta av mina tidigare erfarenheter av att skapa och underhålla relationer med kunder och samarbetspartners i min nya roll som försäljningsassistent på Corepart.

Vad lockade dig till rollen som försäljningsassistent på Corepart?
Mitt intresse för rollen som försäljningsassistent hos Corepart grundar sig i min passion för att arbeta med människor och att ha en nära kontakt till kunderna. Tidigare erfarenheter som administratör har utrustat mig med förmågan att lösa problem och vara noggrann, vilket är egenskaper som jag tror är oumbärliga i denna roll. Jag ser fram emot att kombinera mitt intresse för försäljning med min kompetens inom administration för att stödja försäljningsteamet på bästa möjliga sätt.

Vad tror du att du kommer kunna bidra med hos Corepart?
Som försäljningsassistent ser jag fram emot att bidra till Corepart genom att stödja försäljningsteamet och säkerställa en positiv kundupplevelse. Mina kommunikationsfärdigheter och min förmåga att bygga relationer kommer vara värdefulla för att säkerställa en positiv kundupplevelse. Jag ser fram emot möjligheten att optimera försäljningsprocessen och identifiera förbättringsåtgärder.

Vad ser du fram emot i din nya roll?
Att få lära mig nya saker och ta ansvar för nya arbetsområden är något som jag ser som både spännande och givande. Jag ser även fram emot att växa och utvecklas i rollen samt att bidra till framgången för försäljningsteamet och Corepart som helhet.
​​​​​​​

Vad kan vi hjälpa dig med?

Boka en kostnadsfri rådgivning med oss så kommer vi tillsammans fram till hur ditt skräddarsydda säkerhetssystem ska se ut. Du binder dig inte till någon tjänst och rådgivningen är helt kostnadsfri.